Convocatòria d'Ajuda de matrícula per a cursar el Màster Universitari en Planificació i Gestió de Riscos Naturals de la Universitat d'Alacant, finançada pel Consorcio de Compensación de Seguros

Publicació:
D.O.G.V. 08/04/2021
B.O.U.A. 26/03/2021

Documentació d'interés:
Model de sol·licitud de l'ajuda

Objecte i persones beneficiàries:
Promoure la realització del Màster Universitari en Planificació i Gestió de Riscos Naturals, dirigit a l'alumnat matriculat en el curs 2020-2021.

Marc legal i pressupostari:
Aquesta convocatòria compta amb el finançament del Consorcio de Compensación de Seguros, en el marc del conveni signat entre les dues institucions el 3 de desembre de 2018.
La dotació de l'ajuda serà sufragada amb càrrec al capítol IV (orgànica 40.20.4B.00.01) de crèdits del pressupost de l'Institut Interuniversitari de Geografia.
La quantitat màxima que ascendirà el total d'ajudes adjudicades serà de 4.200€.

Nombre d'ajudes:
La dotació d'aquesta convocatòria es distribuirà entre els beneficiaris proporcionalment a la seua despesa de matrícula de les taxes acadèmiques d'aquest màster.

Requisits:
Estar matriculada o matriculat en el curs 2020-2021 del Màster Universitari de Planificació i Gestió de Riscos Naturals.
La percepció d'aquesta ajuda és incompatible amb altres beques o ajudes de matrícula amb fons públics o privats amb la mateixa fi.

Termini de presentació de sol·licituds:
El termini serà de 15 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Data fi termini presentació de sol·licituds:
5 de maig de 2021