Convocatòria d'Ajuda de matrícula per a cursar el Màster Universitari en Planificació i Gestió de Riscos Naturals de la Universitat d'Alacant, finançada pel Consorcio de Compensación de Seguros

Publicació:
D.O.G.V. 08/04/2021
B.O.U.A. 26/03/2021

El llistat provisional de sol·licituds es publicarà després que la Universitat d'Alacant resolga la beca per a exempció de taxes de matrícula per serveis acadèmics per a estudis de Màster Oficial.

Documentació d'interès:
Model de sol·licitud de l'ajuda

Objecte i persones beneficiàries:
Promoure la realització del Màster Universitari en Planificació i Gestió de Riscos Naturals, dirigit a l'alumnat matriculat en el curs 2020-2021.

Marc legal i pressupostari:
Aquesta convocatòria disposa del finançament del Consorcio de Compensación de Seguros, en el marc del conveni signat entre les dues institucions el 3 de desembre de 2018.
La dotació de l'ajuda serà sufragada amb càrrec al capítol IV (orgànica 40.20.4B.00.01) de crèdits del pressupost de l'Institut Interuniversitari de Geografia.
La quantitat màxima a què ascendirà el total d'ajudes adjudicades serà de 4.200€.

Nombre d'ajudes:
La dotació d'aquesta convocatòria es distribuirà entre els beneficiaris proporcionalment a la seua despesa de matrícula de les taxes acadèmiques d'aquest màster.

Requisits:
Estar matriculada o matriculat en el curs 2020-2021 del Màster Universitari de Planificació i Gestió de Riscos Naturals.
La percepció d'aquesta ajuda és incompatible amb altres beques o ajudes de matrícula amb fons públics o privats amb la mateixa fi.

Termini de presentació de sol·licituds:
El termini serà de 15 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Data fi termini presentació de sol·licituds:
5 de maig de 2021