Mapa de residus industrials de la província d'Alacant

El Mapa de residus industrials de la província d'Alacant és un treball, propietat de la Cambra de comerç d'Alacant, al qual ha donat suport l'Obra Social de la CAM i que han desenvolupat els següents Departaments de la Universitat d'Alacant: Departament d'Enginyeria Química i Laboratori de Geomática de l'Institut Universitari de Geografia.

Aquest Mapa és un Sistema d'Informació Geogràfica; és a dir, una base de dades els continguts de la qual es presenten associats a entitats geogràfiques. D'aquesta manera, els usuaris poden obtenir informació sobre residus relacionada amb variables geogràfiques del seu interès, i aconseguir així un acostament intuïtiu i clar a unes dades, la relació de les quals amb unes altres es visualitza ràpidament. Aquesta eina informàtica dóna accés, de manera senzilla, a la següent informació:

• Localització, quantitat i tipologia dels residus industrials generats pels principals sectors econòmics de la província d'Alacant.
  • Gestors autoritzats de residus situats en aquesta província.
  • Infraestructures de tractament de residus (consulteu en el visor de cartografia).
  • Infraestructures de transport terrestre (consulteu en el visor de cartografia).
  • Zones industrials i polígons situats en la província (consulteu en el visor de cartografia).

Tota aquesta informació s'ofereix per mitjà de consultes interactives en les quals els usuaris concreten el contingut.

Laboratori de Geomàtica - Institut Interuniversitari de Geografia

03080 Alacant (Spain)