Institut Interuniversitari de Geografia - Notícies publicades en Novembre, 2015

• Dilluns, 16
  • Web de la revista Investigaciones Geográficas

Nova plataforma web de la revista Investigaciones Geográficas

Des de l'equip editorial de Investigaciones Geográficas ens és grat comunicar-vos la posada en funcionament de la nova plataforma de la revista. La nova adreça de la revista és revistes.ua.es/ingeo (encara que mantenim el domini de sempre www.investigacionesgeograficas.com redireccionado al nou).

La nova web s'allotja en una plataforma Open Journal System, empleada per les revistes de major qualitat i impacte del món.

El canvi va molt més allà d'una transformació d'aspecte: el procés sencer de gestió d'articles, assignació de revisors, devolució de proves... serà des d'aquest moment molt més àgil i molt més transparent. I encara que migrar a una plataforma d'aquest tipus no era obligatori, sí era molt recomanable per a poder demostrar el compliment dels criteris de qualitat davant els portals i bases de dades en els quals la revista està (i espera estar) allotjada. Tot el procés canvia d'ara endavant, ja que el lliurament d'articles només es farà a través de la plataforma, i aquesta registrarà puntualment tota la correspondència entre autors, revisors i editors. Per a pujar un article serà necessari registrar-se i a partir de llavors, l'autor podrà conèixer en quin estat es troba el seu article.

És possible registrar-se també com a lector, per a rebre avisos de la publicació de nous nombres.