Institut Interuniversitari de Geografia - Notícies publicades en Desembre, 2018

• Dimecres, 5
  • Trobada Directors Aigua 2018

I Trobada de Centres d'Investigació de l'Aigua en Espanya

El passat 23 de novembre va tenir lloc la I Trobada de Centres d'Investigació de l'Aigua en Espanya, organitzada per l'Institut de Recerca de l'Aigua, de la Universitat de Barcelona. L’Institut Interuniversitari de Geografia va assistir a aquesta primera trobada mitjançant la representació de la investigadora María F. Zaragoza Martí.

• Dilluns, 3
  • Water JPI notícia

El grup de recerca Aigua i Territori i l'Institut Interuniversitari de Geografia desenvoluparan el projecte europeu SIMTWIST, finançat pel programa Water JPI 2018

La convocatòria del programa Water Joint Programming Initiative (JPI) per a l'any 2018, Closing the water cycle gap, ha seleccionat el projecte SIMTWIST (Simulating tourism water consumption with stakeholders), en el qual participa com a soci el grup de recerca Aigua i Territori, vinculat a l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant. El projecte SIMTWIST és coordinat pel grup de recerca Environmental Systems Analysis de la Wageningen University (Holanda). El tercer soci del consorci europeu és el Department of Civil, Chemical, Environmental, and Materials Engineering, de la University of Bologna (Itàlia).