Institut Interuniversitari de Geografia - Notícies publicades en Gener, 2019

• Dilluns, 21
  • Taller IBER

Màster en Planificació i Gestió de Riscos Naturals - Taller

El pròxim dia 4 de febrer se celebrarà el taller "Introducció a la modelació hidràulica 2D amb IBER", impartit per Hans Sánchez Tueros, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Lloc: Aula IU/Cartoteca (Edifici Instituts Universitaris - Universitat d'Alacant)

L'entrada és lliure, fins a completar aforament màxim de 25 places.
    Es requereix inscripció prèvia.

• Dilluns, 14
  • Notícia màster 2018-19

Conferència d'Ana María Camarasa Belmonte

El pròxim dia 21 gener s'impartirà la conferència “Canvis d'ús del sòl, producció de vessament i pèrdua de sòl. Sinergies i compensacions en les rambles mediterrànies”, per Ana Camarasa Belmonte, de la Universitat de València.

• Divendres, 11
  • Notícia I concurs fotografia

RESULTAT CONCURS DE FOTOGRAFIA "CLIMES I PAISATGES D'ALACANT"

Després de la votació realitzada en la xarxa social Facebook de l'Institut Interuniversitari de Geografia, finalment podem anunciar les 3 fotografies que han obtingut el major nombre de vots.
    Nostra major enhorabona als guanyadors!

A la resta de participants, moltíssimes gràcies per participar i presentar les vostres fotos. El nivell en aquesta primera edició ha sigut molt alt.

Els em agrada o reaccions posteriors al 30 de desembre de 2018 no computen.

• Dimarts, 8
  • Fundación Botín

Fundación Botín: Premi al talent en la gestió sostenible de l'aigua

Dr. Andrés Díez Herrero, Investigador Científic de l'IGME, professor col·laborador del nostre màster en Planificació i Gestió de Riscos Naturals i Col·laborador Honorífic de l'Institut Interuniversitari de Geografia, ha sigut guardonat per la Fundació Botí amb el Premi al Talent en la gestió sostenible de l'aigua. Nostra més sincera enhorabona.

Enllaç a la notícia.