Institut Interuniversitari de Geografia - Notícies publicades en Març, 2020

Notícies publicades en Març, 2020
  • Divendres, 20
  • Master 2020-2021

CONVOCATÒRIA DE PREINSCRIPCIÓ EN EL MÁSTER OFICIAL EN PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE RISCOS NATURALS - CURS ACADÈMIC 2020-2021

Obert el termini de preinscripció de la Primera fase: del 10 de març al 26 de juny de 2020.

Amb beques pròpies finançades pel Consorcio de Compensación de Seguros!

Formulari de preinscripció.

• Dimarts, 17
  • Monogràfic Water

Els professors Antonio M. Rico i Sandra Ricart coordinen un monogràfic en la revista Water

Els professors de l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant, Antonio M. Rico i Sandra Ricart coordinen un número especial de la prestigiosa revista Water, JCR 2.524 i Q2 en la categoria de Water resources, sota el títol "Social Learning on Desalinated and Reclaimed Water for Irrigation and Urban Tourism Demand" la data final del qual per a enviament d'articles és el 28 de febrer de 2021.

• Dilluns, 16
  • WUR 2 còpia

Anàlisi del Cicle Hidrosocial (WP4 del projecte SIMTWIST)

La Dra. Sandra Ricart, investigadora de l’Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d’Alacant, va visitar Wageningen del 17 de febrer al 13 de març amb l’objectiu de dur a terme, juntament amb l’equip de la University of Wageningen (Dr. Bas Amelung i Dra. Maria Reyes, del grup de recerca Environmental Systems Analysis), tasques relacionades amb el WP4 (Anàlisi del Cicle Hidrosocial) del projecte SIMTWIST. Com a investigadora visitant becada pel programa d’investigació del Wageningen Institute for Environment and Climate Research (WIMEK) a través d’una beca de recerca, la Dra. Ricart ha desenvolupat activitats de recerca i docència amb la finalitat d’aprofundir en l’anàlisi del cicle hidrosocial per ser aplicat als casos d’estudi de Benidorm i Rimini.

• Dimarts, 3
  • Geògrafes

Trobada científica de joves geògrafes / Exposició Geògrafes i Ciència

CANCEL·LAT. Propera data al setembre.

El pròxim 12 de març a les 16.00 hores, tindrà lloc la "Trobada científica de joves geògrafes" i la inauguració de l'exposició "Geògrafes i Ciència" a la sala Rafael Altamira de la SEU-Ciutat d'Alacant. Ens complauria poder compartir amb vosaltres aquest esdeveniment en el qual donem visibilitat a les investigacions de les nostres egressades en els últims anys (programa adjunt).

Direcció i organització: Ascensión Padilla Blanco; Rocío Díez Ros i Lydia Delicat Moratalla