Aurora Guadalupe Martínez Ponce

Valoració de l'estada a l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant, per Aurora Guadalupe Martínez Ponce

Disciplina acadèmica i professió actual:

Universitat de procedència:
Universidad Autónoma del Estado de México

Període de l'estada a l'IIG:
Octubre 2018

• Quina és la teua formació acadèmica i experiència professional?

Sóc llicenciada en Geografia. Actualment estudi el postgrau en Anàlisi Espacial i Geoinformàtica a la Universidad Autónoma del Estado de México. En la meua experiència professional he treballat cartografia per a aprofitaments de recursos forestals i estudis ambientals així com l'ús i maneig d'imatges de satèl·lit.

• Com vas conèixer l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant?

Per recomanació del Dr. José Emilio Baró Suárez, de la UAEM.

• Què va motivar la teua estada a l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant?

La qualitat acadèmica dels docents i investigadors.

• Quin projecte de recerca vas desenvolupar durant la teua estada?

Anàlisi de la illa de calor de la Zona Metropolitana de San Luis Potosí.

• En quina mesura et van resultar útils per al desenvolupament de la teua recerca les instal·lacions tècniques i l'equip de treball de l'Institut?

El considerar metodologies de la percepció del risc per a l'anàlisi dels efectes a la salut humana.

• Quina valoració fas de l'oferta formativa i lúdica que ofereix el campus universitari?

Excel·lent, ja que compta amb docents preparats en les diferents línies de recerca de la institució. A més estic interessada en estudiar un doctorat a la Universitat d’Alacant.

A Mèxic, a 3 d'abril de 2019