María Fernanda Reyes Pérez

Valoració de l'estada a l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant, de María Reyes Pérez

Disciplina acadèmica i professió actual:
Enginyera ambiental. Investigadora post-doctoral al projecte SIMTWIST

Universitat de procedència:
Universitat de Wageningen (Països Baixos)

Període de l'estada a l'IIG:
Gener-febrer 2020

• Quina és la teua formació acadèmica i experiència professional?

Enginyeria Ambiental. Màster en Gestió de Maneig d'Energia i Medi Ambient. Doctora en Maneig de l'Oferta i Demanda d'Aigua. Experiència en acadèmia, institucions (semi) públiques (ONG’s) i en l'empresa privada.

• Com vas conèixer amb l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant?

El projecte europeu SIMTWIST té tres socis, un d'ells és la Universitat d'Alacant. Com a part del projecte es va acordar la meua visita per a fer treball de camp juntament amb l'equip alacantí del projecta.

• Què va motivar la teua estada a l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant?

Dur a terme el treball de camp per al cas d'estudi del projecte, que és Benidorm. També perquè l'equip de l'Institut té tots els contactes amb els actors seleccionats per a ser entrevistats i desenvolupar els mapes conceptuals i l'anàlisi del cicle hidrosocial.

• Quin projecte de recerca vas desenvolupar durant la teua estada?

Part dels paquets de treball 3 i 4 del projecte SIMTWIST.

• En quina mesura et van resultar útils per al desenvolupament de la teua recerca les instal·lacions tècniques i l'equip de treball de l'Institut?

Em van resultar molt útils per a poder desenvolupar la meva feina.

• Quina valoració fas de l'oferta formativa i lúdica que ofereix el campus universitari?

Excel·lent.

A Alacant, a 3 de febrer de 2020