MOOC Anàlisi geogràfic del risc natural: Percebre, planificar i gestionar la incertesa

MOOC

Primera edició

Estimats/des alumnes,

La 1ª edició del curs MOOC “Anàlisi geogràfic del risc natural: Percebre, planificar i gestionar la incertesa” ha finalitzat i volem agrair-vos el vostre interès i participació en el mateix.

Estem molt contents de l’acceptació que ha tingut el curs en la seva primera edició: 1.115 inscrits inicials dels quals 1.011 van iniciar el curs. D’aquests, 566 van completar algun dels mòduls i 221 han completat el curs amb èxit, obtenint el certificat de participació i/o de superació. La taxa d’èxit dels cursos MOOC que s’ofereixen a través de les principals plataformes educatives (Coursera, EdX o la mateixa MiriadaX) fluctua entre el 5 i el 10%. En el nostre cas, hem duplicat-quadruplicat aquesta xifra fins a obtenir més del 20% d’èxit, i això és gràcies a vosaltres.

A tots/es aquells/es qui han completat amb èxit el curs, us donem l’enhorabona i confiem en què us hagi sigut profitós a nivell professional i/o educatiu, a més de contribuir a tenir una visió global de com la Geografia contribueix a millorar l’anàlisi del risc natural.

Així mateix, animem a tots/es aquells/es inscrits que no han pogut completar el curs en aquesta edició a que s’inscriguin en la 2ª edició del curs que s’obrirà a la primavera del 2020. Us hi esperem!

Moltes gràcies per fer-nos confiança i per compartir la vostra experiència, així com per les vostres suggerències de millora, que sens dubte ens ajudaran a ser més competitius i a estar a l’alçada de l’audiència, cada cop més preparada i exigent.

Salutacions i fins la pròxima,

Sandra Ricart i María Hernández
Coordinadores del curs i responsables de l’equip docent

Segona edició

Estimats/des alumnes,

La 2ª edició del curs MOOC “Anàlisi geogràfic del risc natural: Percebre, planificar i gestionar la incertesa” ha finalitzat i volem agrair-vos el vostre interès i participació en el mateix.

Estem molt contents de l’acceptació que ha tingut el curs en la seva segona edició: 952 inscrits inicials dels quals 886 es van mantenir fins al final, 548 van iniciar algun dels mòduls i 252 han completat el curs, obtenint el certificat de participació i/o de superació. La taxa d’èxit dels cursos MOOC que s’ofereixen a través de les principals plataformes educatives no sol superar el 10%. En el nostre cas, però, la taxa d’èxit ha sigut del 28,4%, i això és gràcies a vosaltres!

A tots/es aquells/es qui han completat amb èxit el curs, us donem la més sincera enhorabona i confiem en què us haja sigut profitós a nivell professional i/o acadèmic i que el curs us haja permès confirmar el paper de la Geografia en l’anàlisi i gestió del risc natural.

Així mateix, animem a tots/es aquells/es inscrits que no han pogut completar el curs en aquesta edició que estiguen atents als nostres perfils en les xarxes socials perquè a la tardor 2020 s'obrirà la 3a edició del curs. Us hi esperem!

Finalment, moltes gràcies per fer-nos confiança i per compartir els vostres suggeriments de millora, que sens dubte contribuiran a perfilar una tercera edició a l'altura de l’audiència, cada vegada més preparada i exigent, com ha de ser.

Salutacions i fins la pròxima!

Sandra Ricart i María Hernández
Coordinadores del curs i responsables de l’equip docent