Tancament de la segona edició del MOOC

Apreciad@s alumn@s,

La ª 2 edició del curs Anàlisi geogràfica del risc natural: Percebre, planificar i gestionar la incertesa ha conclòs i volem donar-vos les gràcies pel vostre interès i participació en aquest.

Estem molt contents de l'acceptació que ha tingut el curs en la seua segona edició: 952 inscrits inicials dels quals 886 es van mantenir fins al final, 548 van iniciar algun dels mòduls i 252 van completar el curs, obtenint el certificat de participació i/o de superació. La taxa d'èxit dels cursos MOOC que s'ofereixen en les principals plataformes educatives no sol superar el 10%. En el nostre cas, la taxa d'èxit ha sigut del 28,4%, i això és gràcies a vosotr@s.

A tod@s aquell@s que han completat amb èxit el curs, us donem la més sincera enhorabona i confiem que us haja sigut profitós a nivell professional i/o acadèmic i que el curs us haja permès confirmar el paper de la Geografia en l'anàlisi i gestió del risc natural.

Així mateix, animem a tod@s aquell@s inscrits que no han pogut completar el curs en aquesta edició al fet que estiguen atents als nostres perfils en les xarxes socials perquè a la tardor 2020 s'obrirà laª 3 edició del curs. ¡Us esperem!

Finalment, moltes gràcies per fer-nos confiança i per compartir els vostres suggeriments de millora, que sens dubte contribuiran a perfilar una tercera edició a l'altura de l'audiència, cada vegada més preparada i exigent, com ha de ser.

¡Salutacions i fins a la pròxima!

Sandra Ricart i María Hernández

Coordinadores del curs i responsables de l'equip docent